2011. július 19., kedd

Mirage 2000N Heller 1/72

Mostanában kissé elhanyagoltam a blogot és az építést is. Ez főként a TEMOFESZT-nek köszönhető de közrejátszott a néha már elviselhetetlen meleg is. Így most ismét valami könnyen összeállítható makettet választottam. Ez a Mirage 2000 kétüléses gépe lett. A weben böngészve tetszett meg a festése, elhatároztam, hogy az alapverziókat megépítem ebből a típusból. Természetesen a HELLER készleteit felhasználva. Mikor kinyitottam a dobozt megdöbbenve láttam, hogy a panelvonalak vésettek, ugyan de a szárnyon nem. Mindenesetre inkább örültem ennek a ténynek. A kabinbelső már a megszokott puritán "felszereltséggel" készült. Itt lehetne mit feljavítani, de nekem nem ez a célom és különben is zárt lesz a kabin. Apropó, egybeöntötték tehát aki nyitogatni szeretne annak lesz vele dolga ;) A matricalap szintén korrekt és elcsúszásmentes végre! Vannak sorják itt-ott de egyéb kirívó hibát elsőre nem találtam. Íme néhány fotó a készletről és a száraz próbáról:




Még adós vagyok a makett méreteivel: 208mm hossz, 127mm szélesség és 73 mm magasság. Valamint 48 alkatrészből áll. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése