2012. március 15., csütörtök

Sztirol

 Sztirol lapok... Tejfölös doboz... Az egyik leginkább kedvelt építőanyag a makettezők körében. Szinte mindent meglehet építeni belőle, és tökéletesen formázható ragasztható. Én még csak néhány apróságot készítettem segítségével. Most azonban beszeretem egy jónagy (2nm-es) táblát és el is kezdtem vele dolgozgatni. Elsőként egy fémautómodell átépítését kezdtem el. Ez egy VW T2 mikrobusz volt és welly gyártmány 1/24 ben. Az oldalablakok belesznek falazva és a csomagtér is teherhordó verzióra lesz alakítva. Az üléseket mivel tisztességesen egybeöntötték a padlólemezzel előbb ki kellett vágni és újjáépíteni. erre is nagyszerű a sztirol. Az ablakokra viszont jó adag tömítgetés is ráfér, ez elég macerás munka lesz. A másik projekt viszont egy teljes építés, most már, hogy beszeretem a cowboy figurasort semmi sem állíthatja meg egy western dioráma építését. Az egész épület sőt reményeim szerint még a mellette burjánzó növények is mind ebből a kellemes anyagból készülnek majd. Itt inkább a monoton "fa" lemezek elkészítése és helyre ragasztása mondható nehéznek. Persze az ablakok/ajtók is macerásak mivel ez 1/72 ben épül, tehát elég kicsi. Természetesen ha elkészülnek írok róluk bővebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése