2012. március 4., vasárnap

2012 Szolnok Makettkiállítás

Ezen a hétvégén folyik Szolnokon a makettkiállítás ami egyben az idei év első ilyen rendezvénye is.2 napos de én csak szombati napon voltam akkor is csak a börzén. Sajnos nem volt időm rendesen megnézni a kiállítást és a kiáltott 1:1 es járgányokat ... Azokat a versenyre kiáltott maketteket amelyeket megtudtam nézni mind nagyon tetszettek ugyan de fotót sem tudtam róluk készíteni. Persze sokan csattintgattak és biztosan telepakolják a netet a képeikkel, érdemes lesz rákeresni. Mindenesetre azért az árusoktól beszeretem néhány még hiányzó készletet... Ezeket itthon egybefotóztam és most itt közzé is teszem. A Chargert csak a nagyon kedvező ára miatt hoztam el. Főleg a helikoptereknek örültem mikor megláttam őket, hiszen ezeket már nem igazán lehet beszerezni. Az 1/35 ös féllánctalpast is kinéztem magamnak már régen, és őszintén szólva szintén az ár volt ami meggyőzött :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése