2012. március 26., hétfő

EH-101 MERLIN HAS.I Italeri 1/72

 Merlin helikoptermodell az Italeritől. Még Szolnokon vásároltam ezt a készletet. Maga a helikopter nagyon nagy kedvencem, biztos voltam benne, hogy építeni fogok e típusból. Szerettem volna a Revell enyhén tigris-mintás gépét megépíteni, de ezt potom 2 ezresért nem tudtam otthagyni :) Így ez lesz az első Merlin, de tuti nem az utolsó. A dobozból mindössze egy festést lehet választani, és a HAS.I típus ráadásul nincs túldíszítve se festés sem pedig kiegészítőkkel. Értem itt a visszapillantókat az oldalpilonokra szerelt fegyverzetet vagy akár a csörlő felszerelhetőségét. Ez egy radar /felderítő gép. A küzdőtér viszonylag szép bár elég puritán. A matricák szerintem tökéletesen megfelelnek a célnak. A nagy méretű törzs 3 részből és azon belül 2 oldalból áll. Meglehet csinálni összecsukottra is. Munkás az összeillesztés jó néhány ponton, de még mindig azt mondom megéri. Gyönyörű formája van és robusztus is! Eddig 5 órai munka áll benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése