2012. március 6., kedd

BMW 100 RT Heller 1/8 I. rész

Miután kibontottam, nem kellett sok késztetés már neki is ugrottam. Persze elsőnek alaposan átforgattam az építési füzetet. Pozitív csalódás volt ismét a Heller eme régi készlete. Nem vártam tőle semmi különöset, mégis nagyon részletes és ezidáig még aránylag pontosan illeszkedik is. Bár a mai kor kívánalmainak nemigen tesz eleget például a két motorblokk összeillesztési pontossága... A motorhűtő lamellákat egyesével kell felhelyezni ami végül igencsak látványos eredményt hoz. Most majd lefújom színre aztán jöhetnek az apróságok szépen köré. A dobozban benne vannak az utcai motor alkatrészei is, úgymint a 2 személyes nyereg a csomagtartó szerkezete... A képen azt tetem fel rá, még van időm gondolkodni, hogy egy utcai vagy a csendőrség egyszemélyes járgánya legyen belőle.

1 megjegyzés: