2011. augusztus 10., szerda

Reanult 4 CV Magpie POLICE 1/24 Heller 1.

Hamar nekiláttam a kis járgánynak, és haladtam is vele egy keveset. Semmi gondot nem okozott az építés ezidáig. Az útmutatót követve épült az alváz, itt nem kell mindent ragasztani, hanem meleg késsel összenyomva a műanyag tüskéket kormányozhatóvá tehető az első kerék. A motor szintén meseszépen összepasszolt minden alkatrészével. A kipufogó végét azért ki kell fúrni, saját magunknak. Kapott egy adag fekete bemosót ezzel sok részletet kilehet emelni.  Összeillesztettem próbából a kasznit az alvázzal, hogy lássam mi fog a motorból látszódni. A gumik fehér peremesek, próbából megfestettem az egyiket de úgy nézem fújni kell nem elég neki az ecset... A motort felfogom díszíteni kábelekkel is, sőt már elis kezdtem a munkát vele fotók majd ha nagyjából készen lesz.

1/43 Citroen 2CV és a Reanult 4CV 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése