2011. szeptember 26., hétfő

Alpha Jet Revell 1/144

 Azért készülget is néha makett az asztalomon ;) Most például az új beszerzésből összeraktam ezt a mini szépséget. Első ránézésre is szép a készlet, vésett panelvonalak egy minimális de tűrhető kabinbelső. Az összeállítás sem volt bonyolult tényleg percek alatt összelehet rakni. Persze azért van vele csiszolgatni való, ha nem akarjuk a felesleges réseket bámulni a kész repcsin. Igazából csak a matricákkal nem voltam kibékülve, ugyanis a lakkozott keretük elég tágasra sikerült  Ezáltal vagdosni kellett a széleit. Meg az anyaguk is csapnivaló, alig ragadtak fel. Ezt belehet annak is tudni, hogy régóta "porosodik" és megöregedett az anyaga... Végül azért megoldottam lelakkoztam és ment rá némi kosz is. Összességében tehát nagyon jó kis készlet ajánlom is szeretettel azoknak akik a kezdeteken már túl vannak, hiszen nem érdemes ezzel a mini méretaránnyal építeni az első néhány makettünket! Én 5/5 re értékelem, mivel minden rendben volt vele. Hamarosan újabb Német fenségjelű gép épül mellé...


A fültisztító is nagyobb nála ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése