2012. január 24., kedd

F-16C DRAGON 1/144

Ismét elkészült egy csöppség. Van néhány Dragon készletem és mivel ezt úgy vettem, hogy már elvolt kezdve (legalábbis levagdosva a keretről ez-az)  ezért gondoltam összeépítem. Tényleg csak néhány darabból áll és azok szépen összeillenek. A fülkében egy erősen imitált pilóta kapott helyet, kifestve egészen tűrhető lett. A színeket most is a Humbrol festékei közül használtam fel. A matricákat  kicsit tovább kell áztatni a megszokottnál és mintha a vonalak kissé túlzottak lennének, mindenesetre elég pontosan kivehető rajtuk a felirat. A kabintető majdnem jól illeszkedik a fegyverzet korrekt. Viszont a futóművek pontos helyét még csak nemis imitálják... Erre tetőz még a borzasztó puritán összeállítási rajz. De persze ez már egy régi készlet amikor még ezt a méretarányt nem fogadták el a "nagy" makettezőtársadalmak. Manapság már számtalan kedvelője van a 144-es makettezésnek is. Én ezt a készletet mindezek ellenére 5/5 re értékelem bár kezdésnek nem ajánlom!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése