2013. július 10., szerda

EA-18G Italeri 1/48 Kész

Nagyon régen belekezdtem, de végre ma 98%-on befejezettnek tekintem. Két antenna (a szállításoknál letörhet) egy póttartály (ne találom...)  valamint a helyzetjelző fények (nincs festék) amitől nem lett kész teljesen. Az építésnél kicsit feljavítottam a szárnyak ki és belépő éleit, vagyis megtörtem őket. Nem lett tökéletes de nekem tetszik. Sokkal mutatósabb mint a sima egyenes szárny :) A fülke matricázott, és szerintem elfogadható lett. Az alkatrészek meg nem voltak tökéletesen passzentosak de végül is nem volt nagy kihívás összerakni. Matricák kevéske mennyiségben viszont jó minőségben voltak felhasználhatóak. A koszolást úgy érzem megint túlzásba vittem... De mit tegyek ha imádom a koszos gépeket... A fegyverzete viszont elég tiszta lett. Sajnos egy nagy hibát vétettem, merthogy a kabintetőt sikerült beopálosítani amikor le szeretem volna mosni a ragasztóanyagot róla... Építés közben arra jutottam, hogy ez most egy második 48as gépnek pont jó választás volt mindent összevetve 4/5 az értékelésem. Így szívesen ajánlom bárkinek aki meg szeretné építeni, nem lesz vele gondja. Aki meg profi azt ez az italeri készlet hidegen hagyja :) Már alig várom az újabb 48-at, sok a lehetőség de erősen mérlegelek. Talán most egy légcsavaros gép ami jól jönne .... meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése