2014. január 27., hétfő

P40E Warhawk Revell 1/32 95% Kész

 Majdnem elkészült, már csak pár javítanivaló és a géppuskák csöve ja és az antenna hiányzik róla.
Szóval elővettem ezt a régi revell készletet, hogy végre elinduljon a 32 es géppark építése. 1980-as újrakiadás, ami annyiból áll, hogy új matricalapot kapott a 34! éves öntés. Kibontva a dobozt szép felületű gép de nagyon rossz minőségű alkatrészek képe fogadott, ezen mondjuk könnyen átugrottam és elkezdtem a motor összeépítését. Kifestés után már ment is a helyére a két törzs közé. A pilótakabin elég puritán de végülis a látszó részek elég jól kidolgozottak lettek.  Aztán következtek a nagyobb részek, az illeszkedés nem 100as, de nagyjából javítható, a képeken jól látható a fehér befújásoknál. Túl sok időt nem töltöttem a javításukkal de azért nagyjából elfogadható lett. Vigyázni kell a szegecsek könnyen lecsiszolhatóak! Kapott egy alapszínt, majd pár óra múlva papír sablonok segítségével a zöldet is felfújtam rá. Száradás után fényes lakk és a matricázás következett. Elsőnek a nagyobb matricákat tettem fel, amelyek nagyon szépen rásimultak a szegecsekre. Majd a rengeteg apró szerviz és egyéb felirat következett. Azután az egészet átfújtam barnás bemosó színnel, és feketével is.
 Helyére kerültek a futóművek és a tank is, majd a légcsavar is felkerült. Összességében könnyen épült így bátran ajánlanám mindenkinek, amivel csak az a gond, hogy már régen nem gyártják... Simán 5/5 pontot ér még akkor is ha nem kimondottan kezdőknek való. Akinek porosodik a dobozában, az ne féljen álljon neki hajrá!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése