2014. február 20., csütörtök

Focke Wulf Fw 190D-9 Revell 1/32

 Nagyjából elkészült ez a madárka is, csak néhány antenna nem lesz ráéve, amit úgyis letörnék a pakolások során.
 Ez ugyan egy Revell kiadás de maga a készlet a Hasegawa öntése.  Már a fődarabok összeállított állapotban kerültek hozzám, igaz  már vagy 2 éve porosodott mire rászánta magam, hogy elkészítem. Nyomtam bele jóadag szegecset, de majd legközelebb jobban rányomom a szerkentyűt mert alig látszanak végül...  Az építésről így nemtudok sokat beszélni csak arról, hogy amiket én ragasztottam azok nagyjából rendesen passzoltak.  1945 Januári festéssel készítettem el Karl-Heinz Braunert gépét. A készletet szívesen ajánlom, ha valaki kedvet érez hozzá és betudja szerezni nem fogja megbánni :)













Végül szeretném leszögezni, hogy ez egy történelmi kiállítási makett, kérlek semmi mást ne láss benne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése