2014. március 11., kedd

3. évfordulóm, mérföldkő

 Igen immár a 3. évet betöltötte ez a blogom. Örülök, hogy belefogtam és így dokumentáltam munkáimat. 2011-ben hosszú évek kihagyása után újra építgetni kezdtem maketteket. Akkor még 1/72 repülők és 1/43 autók voltak a húzóerő. Közben jöttek a 144es minikék. Jó volt mivel egy nap alatt elkészültek így gyorsan gyarapodott a gyűjtemény és mellette a tapasztalat is. Régen nem igazán törődtem a hibák javításával, nem tömítettem ki a hézagokat, nem érdekelt ha pl ha a kabintető kerete csak ecsettel van át festve. Mára már zavarnak az ilyen buta hibák. Persze még mindig nem tökéletes 1-1 elkészült gép, de a tőlem telhető mértékben azért fejlődök :)
 A polcon is kicserélődtek a méretarányok, már alig van olyan 72 es amihez ragaszkodom, sőt az időközben felgyülemlett 1/48 is fogyóban van teljesen átvették a 32 es gépek a helyüket. Az autóim is a nagyobb méretarány felé összpontosulnak, már van néhány 1/8 is.
 Elkezdtem versenyeken is indulni, talán a diorama az egyetlen amivel esélyem van a sok sok mestermunka közt a mezőnyben. Azok is készülnek ugyan de nem a kellő intenzitással...
 Természetesen eszemben sincs befejezni már a makettépítéseket és ha már építek akkor persze itt közé is teszem a továbbiakban is nektek akik olvassátok és persze egy kicsi magamnak is, hogy néha visszatekintsek miket is műveltem az eletel idő alaltt..

1 megjegyzés: