2015. január 27., kedd

A-4F Skhyhawk 1/32 Hasegawa kész

 Nem volt egy gyors építés, lassan haladtam. Közben vagy 3 makett is elkészült.... De most befejeztem, nagyjából 100%-os. Lassúságom fő oka, hogy rengeteg munka volt vele, sokkal több mint amire számít az ember egy Hasegawa készlettől. Az összeállítási rajz szörnyű, néhol épphogy csak utalást tesz mi hova való nagyjából... Nagyon idegesítő. A nagyobb részei már kissé eldeformálódtak az idők során. Gogolom már vagy 15 éve öntötték. A kabintető a szokásos módon hajszálvékony, és így ugyan szép de rendkívül sérülékeny. Műszerfala szép a figurám nem a gyári borzalom lett :) Festése könnyű mindössze két fő színből áll. A pirosakat a Revelltől használtam az összes többi Italeri akril. A farokrészen a matrica rendkívül macerás, nem is lett szép, de némi koszolással próbáltam eltüntetni a  nagy hibákat. Minimális fakulást fújtam rá, és némi száraz ecsetelést kaptak a kiálló panelek és szegecsek rajta. Összeállítva már elfogadható lett és örülök, hogy belefogtam! De még egyszer nem építeném meg az is biztos ;)





2 megjegyzés:

  1. Kicsit sötétnek érzem a felső színt, elárulod, hogy milyen szürkét használtál?
    Elméletileg ez FS36440-es világos szürke lenne, de ez annál érzésre sötétebb lett.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos ezt már nemtudom megmondani....

    VálaszTörlés