2015. március 22., vasárnap

Revell 1/32 Hunter kész

Ez a készlet is egy régebbi Revell kiadás. Az én gyűjteményébe is közel két éve várakozik a megépítésre. Most eljött az ideje, belekezdtem. Maga az öntvény nagyon ígéretes szép vésett panelezésű tisztességes kidolgozottsággal, bőséges matricalappal. A kabin és a katapult is rendkívül részletes érdemes vele foglalkozni. aztán a szárnyak és a törzsek összeillesztése már nem gyerekjáték, sokat kelet feszegetni az anyagot mire nagyjából sikerült mindent a helyére ragasztani. Ebből következett, hogy sok tömítőpasztára volt szükség a maradt réseknél. Festése 2 terep és az alsórész aluminium színéből áll amit az Italeri akriljaival fújtam le. Matricák kellemesen tapadtak és iszonyat sok munkát adtak a kis stencilek is... Ráfújtam még sötétebb és világosabb bemosófestékekkel, hogy a fakulást és koszolódást  kiemeljem. Kicsit kevés súlyt tettem az orrába, így hátrabillen sajnos... Elkészülve feledtet minden kínlódást, hiszen egy szép és mutatós vadászt tudhatok magaménak :) Kifejezetten ajánlom most is kapható a Revell kínálatában.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése