2015. május 8., péntek

Revell/Hasegawa 1/32 F-5E Tiger II kész.

 Sajnos nem sikerült áprilisban befejeznem, de mára elkészült az idei 4. 32es gépem. Amikor megvettem boldog voltam, hogy majd a Vietnami háborúban szolgát egyik gépet építem meg belőle. Csakhogy mivel ez egy későbbi altípus matricák meg számomra beszerezhetetlenek voltak így ezt a kék árnyalatos gépet választottam.



 Mivel ez egy ősrégi készlet, így sok alkatrészre és részletes kidolgozottságra nem kell számítani. A kabinbelső szép főként a műszerfal de a katapult sem rossz. Az egész felülete pozitív panelezésű, de a facebookos ismerősök unszolására átkarcolgattam. Legalábbis a fő vonalakat. Az építés alatt elég sok tömítőpasztát elhasználtam de ígysem lett tökéletes. Legnagyobb kihívás számomra a 3 színű kamo festése volt. Bluetrack nevű rágógumi ragasztó és papír maszkolószalag segített az elkészítésben.  A festékeket Revell és vallejo színek kutyulgatásával hoztam létre, így azok biztosan nem valósak. Viszont szerintem nagyon mutatós lett.    Maricák felkerültek aztán átfújogattam a panelek mentén valamint a 2 szín elválasztásai mentén is. Egy póttartály és gyakorló sidewinder rakéta került rá.
A mai kornak már egyáltalán nem megfelelő a készlet minősége ezért nem ajánlom csak fanatikus építőknek :)












Végül a festés 4 lépése:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése