2015. június 9., kedd

Ferrari 348 ts Hasegawa 1/24 kész?!

 Sokan rajonganak a Ferrarikért, és elég népszerűek is makettező körökben. Számomra csak egy felesleges luxus nem igazán érdekelnek. A makettverziók sem igazán. Viszont pár hete találtam néhány fotót egy kiégett 348-as ról. Elkezdett járni az agyam, megkéne építeni.. Hát belevágtam, az előkészítés sok munka volt. Kivágtam a hátsó lámpák redőit, legyártottam a mögötte lévő merevítéseket. Kivágtam a csomagfedelet és a jobb első sárvédőt. A motornál is a műanyag csöveket levágtam, hiszen azok ugye teljesen leégtek. A beltéren komoly pusztítást kellet végeznem a kellő hatás elérése érdekében. A festés alapvetően a Revell Ferrari pirosa tette ki, arra jött rozsdaszín és elég sok pigmentezés is. Italeri és Mig festékeket valamint Vallejo és saját pigmenteket használtam hozzá. Tetszik ez a vonal, valószínűleg építek még hasonlóakat, csak sikerüljön elég részletes fotókat összegyűjtenem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése