2016. január 22., péntek

Tamiya 1/32 F-4C kész

Phantomokat már építettem minden egyéb méretben 144-72-48 is, de még 32-ben ez az első. Decemberben sikerült szert tennem rá és ritka eset ugyan de hamar nekiálltam. Az egészre 1 hónapot adtam magamnak, viszont 2 hét alatt -nem folyamatos munkával de végeztem vele. Elsősorban annak köszönhető, hogy elég pontosan illeszkedett minden rajta.  Mivel ezt a gépet egy híres Ász pilóta használta ezért a gyári beállított figurapózokat kicsit átvariáltam. Ezzel valamint a fegyverzet építésével ment el a legtöbb idő.  Egyetlen igazán bosszantó pontja van a készletnek az a légbeömlők brutálisan elrontott helyzete. Sok munkával korrigálható lenne de nem mertem bevállalni. Alapozás után az AK Vietnami USAF festékeit használtam, némi híg átfújással a végén pedig grafitos panelkiemelés lett. Szintén az AK ultra matt lakkja lett ráfújva végül. Az elkészült gép viszont akkora lett, hogy semelyik vitrinembe nem tudom betenni, így most zárt dobozban fog pihenni egy ideig.






Ráadásul a Tamiya szépsége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése