2016. november 16., szerda

Ah-1W Super Cobra 1/35

 Első ránézésre gyönyörű és részletes készlet volt. Építve már előjöttek a problémák, bizony nagyon régi készlet. Mivel túl nagy munka lett volna kinyitogatott részekkel megépíteni ezért egy zárt gépet készítettem belőle. Van egy másik modernizált verziós majd talán azt feljavítom valamikor :) Így alapból bár nem elnagyolt de mindenképpen egyszerű, és csak a legfontosabb részleteket dolgozták ki a gyárban. 2 féle festést kínáltak fel én a Desert Storm egyik szereplőjét választottam. Sand és egy kevert vörösesebb italeri festéket használtam. Mivel imádom a leharcolt gépeket így óvatosan de azért látható módon kapott némi weathering-et ... Egy kis alapot is csináltam alá, mert így ráragasztva talán kevésbé sérülékeny a kis helikopterke.
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése