2017. november 27., hétfő

SH-60B SeaHawk 1/72 Hobby Boss


 Néhány éve, mikor még az 1/72 világot gyűjtöttem megvolt minden altípus ebből a Seahawk-ból. Aztán 32 re váltva elcserélődtek.... Most újra a kezembe került egy a sziklafőnix jóvoltából, és azonnal neki is láttam. Maga a készlet meglehetősen szép és az illeszkedésekre sem lehet túl sok panaszom. Van persze rajta tömíteni való, de szerintem aki nem szereti ezt a részt ki is hagyhatja.  A dobozban két festés közül lehetett választani, belseje bár alig látszik, tartalmaz berendezést. Rotoragyak is részletesek, csakúgy mint a szépen süllyesztett szegecselés rajta. Akrilokkal festettem és olajjal kapott némi bemosást. Megvallom őszintén elszoktam az ilyen apróságoktól, de párat már beszereztem a szovjet helikopterek hőskorából :) - Bátran ajánlom kezdőknek is, nem okoz gondot a megépítése.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése