2011. június 10., péntek

A7-B Corsair II. Hobby-Boss 1/72 kész

Ezt a készletet nagyjából egy éve vettem, mivel az egyik kedvenc típusom ezért még akkor nekiláttam az összeépítéshez. A kabin szépnek mondható de a műszereket matricából kapjuk. A felülete nagyon szép teli vésett panelvonalakkal és süllyesztett szegecsekkel. Az építés zökkenőmentes volt, nem lehet a minőségre panasz. A fegyverzete is bőséges a matricák tökéletesek. Egyszerűen dobozból összeépítve is szép látványt nyújt. Én egy kimondottan lestrapált koszos/mocskos gépet készítettem belőle, de nem bántam meg, jól sikerült számomra. A gyártó e típus szinte minden kiadását elkészítette így a lehetőség adott egy komplett A7 sor elkészítéséhez ami tervbe is van véve nálam ;)
A készlet ára 4.500 ft körül van ami nem olcsó de megéri mivel ezt a típust 72-ben még ilyen szép kivitelben nem láttam más gyártónál. Kezdőknek maximunm az ára lehet elgondolkodtató, így inkább a haladó kategóriás építőknek javasolnám e készletet.
Az értékelésem 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése