2011. június 23., csütörtök

Mirage F1 CR Heller 1/72 kész

Heller Mirage F1 CR
Egy újabb Heller régiség szép új dobozban... Nem bírtam ki és nekiláttam egy újabb vadászgépnek. Egyre nagyobb a vonzódásom az európai gépek és festések iránt. Pedig régebben kizárólag az amerikai masinák jöhettek szóba. Na de visszatérve erre a készletre. 210mm hossz és 78 alkatrész, a doboz tartalma megint csak elszomorító látványt nyújtott. De ezen már nem rágódok tovább. Ilyen és kész, a panelvonalakat karcolgattam de még mindig nem megy igazán. Lehet hogy most már be kéne szereznem egy igazi karctűt a körzőhegy helyett ;) A műanyag is a szokásos tulajdonképpen kezelhető anyag. A matricák tisztességesek bár a fehéret ittsem sikerült pontosan a  helyére nyomtatni. A műszerfal (vagy mi) dombor nyomott így simán száraz ecseteltem. A szárnyak a törzshöz való illesztését kellemesen ránk bízzák, mivel semmi csapolást nem alkalmaztak..ejnye-bejnye! A beömlők elég passzentosak de a törzs felső részét beilleszteni hát nem egy leányálom! Nem is pontos és még könnyen be is esik a belsejébe. Node ez sem állított meg és összeraktam festettem. Gyurmát használtam kitakaráshoz ahogy szoktam de most kibabrált velem az anyag. Talán túl meleg volt és alig tudtam levakareszni a  gépről. Matricákkal nemvoltgond és még némi koszt is adtam neki. A kiömlőről is csak jót tudok mondani. Szép és kidolgozása sem rossz valamint tökéletesen helyére tehető. Na ezután egy újabb feketeleves jött, vagyis a futóművek, az első szép és könnyen beépíthető. De a hátsót aki tervezte hát annak ..... na nemíromle mit mondogattam harsogva a beépítés közben. Összevissza áll ráadásul saját magamnak kelett kitalálni a helyzetét mivel a kedves grafikus nemvolt képes érthetően lerajzolni, hogyan is gondolták ezt a tervezők pontosan...Aztán mikor nagyjából rájöttem akkor meg az illesztő pecekbe tört a futómű vége... Aztán már nem vacakoltam vele megragasztottam pillanat ragasztóval és valahogy áll, nem leszek rá büszke magam sem. Végül a póttartályok és a rakéták is a helyükre kerültek.
Ez a készlet 2.200ft ért nem tartozik a legjobb vételek közé, vannak szépségei de sok hiányosság is ami kellemetlen. Ezért kezdőknek nem ajánlom. Ha viszont szereted a típust akkor sok munkával biztosan szép kis gyöngyszemet lehet készíteni belőle. Én mind esetre  5/3 ra értékelem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése