2012. június 14., csütörtök

'66 Buick Wildcat AMT 1/25 - 99% kész

 Elkészült vagy legalábbis a nagyjából.  Sokat agyaltam rajta, hogy a beltér fellegyen e dobva valamivel végül nem lett oda pakolva semmisem, de ezen még lehet majd változtatnom. A felnikkel is bajban voltam, valahogy nem érzem ide illőnek őket. Dehát végigtúrtam mind a negyven-egynéhány doboznyi amerikai autómakettemet de azok közt sem találtam megfelelőt. Így ez maradt. A festése egy korabeli WILDCAT vadászgépről lett "lekoppintva" A matricák e típus 1/72 es készletéből kerültek fel. Koszolás után jött a komplett matt lakkozás ami még mindig sokkal jobban megy mint a fényere lakkozás... Amúgy az egész kit az AMT-től megszokott módon elég munkás sőt van ahol elveszi a kedvét az építőnek, de pont ezértis döntöttem úgy, hogy nem lesz fullosan megépítve, csak ami látszik belőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése