2012. június 13., szerda

M4a1 Sherman Dragon 1/72 kész

 Újra belefogtam egy harcjárműbe, ráadásul egy tankba. Számomra ezek a Dragon minik csodálatosan szépek, elég sokat be is szereztem belőlük. Ez az altípus leginkább a méretes vasszerkezet miatt fogott meg amit az elejére szereltek. A készletben egy elég nagy rézmaratást találunk aminek a nagyrészét sikerült is beépítenem. Bár a szemem -na meg az ujjaim sem a régiek már de többé kevésbé megoldottam. Minden alkatrésze elég jól passzol, bár az útmutató nem túl részletes, mégis könnyen összeépíthető. DS nevezetű gumilánctalpat kapunk amit jól kihúzva könnyedén helyrelehet rakni, ami később visszaáll a szoros eredeti méretére. A dobozban több verzió matricái vannak, de én ezt a foltosat választottam. Építés közben úgy döntöttem egy kis vignettát készítek belőle pár figurával valami sáros környezetben. Majd magán a járművön is lesz dagonya így az utó javítások a végére maradnak. Mindent egybevetve egy rendkívül jó készlettel volt dolgom, minden perc kimondottan élvezetes volt vele. Az ára 2000ft körül van így 100% hogy 5/5 az értéke, kezdőknek is kivalló, hiszen aki nem szeretné beleépíteni a fémrészeket az megkapja műanyagból is az öntőkereteken. Minden bizonnyal építek még belőle márcsak azért is mivel 2 másik verzió is lapul még a polcon ebből a Dragon Sherman-ból





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése