2013. október 30., szerda

Hawker Hurricane Revell 1/32 kész 99%

Miután az elmúlt héten bespájzoltam ezekből a nagy világháborús gépekből, késztetést éreztem, hogy legalább egyiket elkészítsem. Mivel az előző tulajdonosa ezt a Hurrikánt már elkezdte megépíteni hát Én befejeztem. A készlet a 80as évekből van, de meglepően jól illeszkednek a részek sőt a matricák sem voltak kezelhetetlenek mint az gondoltam. Csak néhány alkatrészből áll, igazából szinte percek alatt elkészíthető. De a z összecsiszolás már nem megy könnyedén. Köszönhető ez a szegecsek miatt, amelyeket illik megvédeni a csiszolástól- ez nekem nagyjából sikerült ...

Belső tere puritán, és a motorból meg semmi sem fog látszani.

Összeállt a nagyja.

Tömítésre azért szükség van

Az alapszín felfújva.

Matricázva, könnyen tapadtak.
Nincsen teljesen készen, pár apróság meg az antenna még hiányzik róla. Sajnos pár kellemetlen hibát elvétettem vele és lehetne koszosabb, de ami a legbosszantóbb az a fénye. Mattabb kell, hogy legyen a legközelebbi gépem, mert ez selyemfényű lett inkább...  Mivel ezt a készletet már üzletekbe nem lehet beszerezni ezért kár lenne az ár/érték arányba belemenni. Mindenesetre ha valakinek teszik a típus és van is helye ahová majd kiteszi akkor csak ajánlani tudom. Szép, nagy könnyen és gyorsan építhető készlet!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése