2013. október 29., kedd

OH-58 Kiowa Academy MRC 1/35

 Végre kezeim közé vehettem ma ezt a régen áhított szépséget! Helikopterek iránti vonzalmam nem tört meg a közel 40 éves makettezési múltam alatt sem. A jelenleg gyártásban lévő ilyen nagy helimakettek közül már csak az UH-60 Black Hawk a nagy vágyam. De bízom benne, hogy meglesz hamarosan az is. Szóval ezt a kis Kiowa-t első pillantásra megszerettem, de még nem vettem meg. Most is egy csere jóvoltából került hozzám. Minden porcikája gyönyörű és részletesen kidolgozott. A belső tér tele van pakolva a fegyverzete bőséges, szinte mindene nyitható. Két mellékelt  pilóta is csücsülhet az ülésein. Persze némi feljavítást azért igényel de majd meglátom. Teszek ide egy képet amit a neten találtam, szerintem magáért beszél, csudaszép egy kis masina :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése