2016. február 11., csütörtök

F-16 Italeri 1/72 Kész.

Nagyon régen tárolgatom ezt a készletet. Sokszor elővettem, mert ez a venezuelai festés nagyon egyedi és számomra bámulatos. Félretettem mert mostanában már csak 1/32 ben építek. Viszont a napokban nem tudtam ellenállni a kísértésnek és megépítettem. 3 napos munka volt vele. Legtöbb időt a száradások vették el. Hiszen a 3 terepszín kitakarások miatt mindig minimum 2 órát kell várni.  Szárnyakon és egyéb részeken némi szegecselést kapott, és az orrán a pitotcső injekciós tűre lett cserélve, egyéb feljavítást nem kapott. A sárkányszerkezete simán összeállt gondok csak a fegyverzetnél adódtak. A matricázás kicsit nehézkes volt a farkon lévő ünnepi festés miatt. Nehezen akart felsimulni a felületre. A festést különböző gyártók anyagaival oldottam meg. Revell Ak Italeri és Mig et is használtam a színeket kikevertem, majd erősen fakítottam rajtuk. Nem lett makulátlan de az összképpel megvagyok elégedve. Jókis makett kezdőknek is bátra najánlom főként az ára miatt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése