2016. február 22., hétfő

MIG-29K 1/32 trumpeter kész

 Néhány hónapja, vásároltam pár 32es makettet, ez melléjük volt ajándékba kaptam. Valaki már megépítette, szerencsére pillanatragasztót használt így sok helyen szépen szét tudtam szedni. Biztos voltam benne, hogy hamarosan befejezem. Ez most meg is történt cca. 1 hét alatt lett kész. Maga a makett igen szép felületű, ki és belépőélek beállíthatóak (sajnos az elsőket úgy megfogta a ragasztó, hogy csak roncsolva jöttek volna szét)
 A típust erősített szerkezettel és hajtóművekkel látták el mivel anyahajóra tervezték. Ez a 2. prototípus modellje. A színeket képek alapján kevertem ki. Minimális használatból adódó weathering került rá.
Van egy 29UB-m ami természetesen Magyar lesz, Igaz a Revell régebbi és egyszerűbb készlete, de a soromba szükség lesz rá ;)









Ebben az állapotban kezdtem hozzá:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése