2017. május 21., vasárnap

OH-58D Kiowa 1/35 kész

Kedvenceim a helikopterek, van is felhalmozva bőven. Most egy ilyen régi de nagyon szép készletet építettem meg. Szinte mindene nyitható ugyan de én ezt most egy éppen induló gépnek készítettem. Majd lesz egy kis alap is hozzá. Van mégegy azt majd kinyitogatva tervezem elkészíteni. Feljavítgatást csak a beltérbe nkészítettem főleg kábeleket. Kivülről és belűlről is igen poros. Találtam egy ilyen koszos gép fotóját és az AK magazinban is megtalálható egy hasonlóan koszos Kiowa. Többféle olajfestéket  és pigmenteket használtam. Színét oliva és fekete akrilból kevertem ki. Egy helyen a szélvédő rész beépítésénél voltak problémák, nem fért be rednesen. Kis reszeléssel orvosolható volt. Szép kis gép de már régen nem kapható. Akit érdekel a téma mindenképpen szerezze be megéri.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése