2017. május 9., kedd

VW SAMBA 1/24 Revell kész


 Már jónéhány hónapja, hogy belevágtam. Mindenképpen valami jól lepukkant buszt szerettem volna készíteni. Elsőre a bal oldalát vágtam haza, egy vékony fémlap segítségével.  Rengeteget csiszolgattam köszörülgettem a műanyagot is. Az első fékpofákat és munkahengert sztirolból építettem. Közben egy ilyen kerekeskút képet találtam és gondoltam jól mutatna mellette. Aztán mikor készen lett megcsináltam ezt a kis földdarabot is alá, ahol ugye a kút metszetét tudtam mutatni. Leginkább a téglarakásra vagyok büszke ami véleményem szerint a legélethűbbre sikeredett az egészben.
 Készen sosem lenne, mindig lehetne rá tenni valamit még. De most ezt így befejeztem, illetve felkerült a kútra egy hajtókar is még a fotózás után.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése