2011. március 13., vasárnap

AMT Chevelle SS 1/25 rozsdi

Még a 90-es évek vége felé hagytam fel a makettezéssel, de a régi autóimat megtartottam. Most előkotortam őket és mivel épkézláb szalonautókat már szinte képtelenség faragni belőlük, ezért rozsda projektbe fogok velük.
Az elmúlt években azért nézegettem a netet, hová fejlődött a technika. Így már bátran belefogtam első  kiválasztottamba egy Chevy Chevelle formájában.


A bal első sárvédőt  "cserélt"  állapotúra fújtam, ez igényelte a kimaszkolást.

És mivel cseredarab ezért el is kezdett rohadni.

Hajlakkos rozsdásító eljárást alkalmaztam.

Íme visszamosott állapotban a "fényezés"

A belső teret korabeli újságok nyomtatásával tuningoltam,
 plusz csináltam COKE dobozokat is.

Ez már a kész modell képe

És a nyekkentebb oldala is.
 A biztonság kedvéért valaki betolt egy vascsövet a szélvédőn...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése