2011. március 29., kedd

DUCATI Desmosedici 2003 Heller 1/12

Azt nem tudom kijelenteni, hogy a motorok és főképpen az ilyen speed vagy méginkább a versenymotorok lázba-hoznának, de akkor is van bennük valami magával ragadó.
Nézegettem a neten fellehető képeket erről a makettről de szinte semmit nem találtam. Úgy nézem elég mostohagyerek ez a kategória. A doboza sem meggyőző, manapság már ennél látványosabb módon csomagolnak... Nade túlettem magam mindezen és kibontottam. A doboz 74 alkatrészt rejt, a gumik ülés markolatok külön gumi alkatrészek és még csöveket is adnak a készlethez. Aztán van 2 matricalap, 1 a motor és 1 a pilótája (Loris Capirossi) számára. Ezek meglehetősen terebélyesek és elsőre szépnek tűnnek.
 Ebben a verzióban kapunk ecsetet festéket és egy ragasztót is. Én a ragasztót kimondottan szeretem, a nagyobb illesztésekhez jól használható. Ezeket az ecseteket a fiam simán felhasználja, tehát az is jó. A festékek meg mindig jól jönnek.
Nekiláttam és mondhatom elég jó minőséget kapunk, bár vannak beszívódások de javítható és van ahol nem is látszik.
A képen látható állapotig jutottam, persze még csak illesztve és nem ragasztva vannak a festetlen részek. A pilóta is illik a mocijára, de azon előreláthatólag sok munka lesz, a hézagok miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése