2011. március 2., szerda

Matchbox '57 GMC truck

Van néhány kedvenc típusom, amit már régen megvettem. És bizony nem tudom mikor fogom átszabdalni őket... Ez a matchbox is ilyen, már maga a kis modell is szépséges. De valami persze hiányzik belőle - vagyis róla. És ez a rozsda :D
Tényleg nem nagy befektetés az ekkora méretű modellek gyűjtése, és ha még fellehet javítani is, az már kitesz egy makettező élményt is akár.

Szétfúrtam lecsiszolgattam aztán jött sorban a festés,:

Rozsdabarna fújás után a sötétebb barna/fekete foltok nélkülözhetetlenek az összképért.

Hajlakkos kezelés után ment rá a kék árnyalat,
közvetlenül ezután a vizes ecsetes visszamosás.


Ezek után az aprólékos kifestés. Az ajtó és egyéb vonalak tintával lettek befolyatva, a hátsó műanyag imitált fa részt lecseréltem balsából készítettre, és meg is emeltem kicsit. A belseje is kapott festést, valamint a kormányt is lécserelétem. Kapott egy vékony szürkét és egy lakkréteget végül. És persze valami lepukkant hátteret is varázsoltam mögé....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése