2012. február 8., szerda

HobbyBoss Sabre F-86 SAAF 1/72 kész

Szeretem ezt a korszakot, mármint a sugárhajtás úttörőit. Mai szemmel nézve ormótlan/bumfordi kinézetükkel nekem bejönnek. Az Airfix újra kiadását már megépítettem néhány hónapja, és most, hogy a kezembe került ez a kit ismét késztetést éreztem a megépítésre. A doboz direkt kezdőknek könnyen összeépíthető készletet tartalmaz. Nem kel a törzseket és a szárnyakat külön összeragasztanunk mivel ezeket 1-1 darabban kapjuk. Igaz az egész gép elég szegényes de a felületek szépek. Én egy külön matricagyártó a PROPAGTEAM ehhez a géphez készült matricalapját használtam fel. A későbbiekben megépítem még a német a Canadai és az Amerikai nemzeti gárda F-86 -t is, hiszen ezeket a matricákat  is tartalmazza a lap.
Szóval ez a készlet olcsó, szép tényleg hamar elkészül. Ára 1500ft körül mozog és tökéletesen megéri 5/5 az értékelésem érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése