2012. február 27., hétfő

Légierőm a konyhaasztalon

 Íme az elmúlt egy év repülőmakett termésem. A blogot 2011 március 2. án indítottam tehát lassan egy éve. A napokban átdobozoltam és meg ragasztgattam a repcsiket. És ha már kipakoltam gondoltam le is fotózom így egyben őket. Nagyon jó érzés látni őket, mivel sajnos leginkább eldobozolt állapotban pihennek. Kiállítás meg már régen nem volt. Persze készültek még különféle autó/motor stb makettek sőt egy barátomnak folyamatosan készítek harckocsikat, de azokat nem teszem közzé. Bízom benne, hogy egy újabb év elteltével már kevés lesz egy asztal a gép parknak. Sorakoznak szépszámmal már a jelentkezők, a dobozokban. Főleg helikoptereket szeretnék már újra építeni. De a méretárny  skálám is kibővül, már jónéhány 1/48 begyütésre került és kacérkodom egy 1/32 es géppel is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése