2012. február 5., vasárnap

UH-1D Kedvenc helikopterem

Tényleg szeretem a forgószárnyas gépeket. Különösképpen ez a kis szállítóhelikoptert. Már jó néhányat összeépítettem belőlük 72, 48 és 32 méretarányban is. Van a polcon néhány most is ami elkészítésre vár, de sikerült a héten újabb 2 példányra szert tenni. Az egyik egy 72-es revell D verzió a másik a Dragon 35 ös és szintén német verziója. Utóbbiban egy rakat fém kiegészítő + 4 katonafigura (nem személyzet) van csomagolva. Ezzel a készlettel már szemezgetem régebben is, de inkább az amerikai verziót szerettem volna. Most azonban egy ellenállhatatlan ár levett a lábamról :) . Összefotóztam a tulajdonomban lévő 4 méretarányú dobozokat és a törzseket is. 1/87, 1/72, 1/48, és persze a nagyágyú 1/35 ös UH-1D szépségeimet! Igen még egy 144-es jóljönne a sorba, de akkor már az 1/24 is ami legjobb tudomásom szerint D verzióban nem jelent meg egyenlőre ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése