2011. május 17., kedd

Canadair Sabre F.4 1/72 Airfix kész!


Jelenleg ez a legkedvesebb makett amit mostanában építettem és ráadásul minden szempontból! Kezdjük az elején (bár már pár dolgot leírtam) A doboza magával ragadó, a tartalma szintén. Korrekt csomagolás, tisztességes matricalap, érthető összeállítási útmutató! Mi kellhet még? Az ára ami szintén korrekt (erről majd a végén) Amennyiben a Jugoszláv légierő gépét rakjuk össze a dobozból úgy kifejezetten ajánlom kezdőknek is! Én az angol verziót választottam és megkell mondjam majdnem kifogott rajtam. Mindössze a festésről van szó, ugyanis a 4 különböző szín kis fejtörést de annál nagyobb odafigyelést és türelmet kívánt  a felfestésüknél! Ugyan nem lett tökéletes az eredmény mégis jónak mondható. Legalábbis a tudásomhoz képest mindenképpen az. A matricázás tartott talán a legtovább mivel minden kis apró stencil felírat megjeleníthető a gépen. És én majdnem mindent fel is használtam ;) A koszolást is majdnem túlzásba vittem de végül sikerült visszamosni a nagyját és ilyen visszafogottra sikerült ...
Végén a futóművek és a tartályok is a helyükre kerültek és összeállta kép.
Ahogy írtam ez egy valóban örömépítés volt és bátran ajánlom mindenkinek aki szereti ezt a típust. Az áráról anyit hogy 2500ft alatt beszerezhető amitől 5/5 pontot kapott a magam részéről!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése