2011. május 22., vasárnap

Szilvai Tibor Heller Peugeot 206 WRC 1/24

Nagyon örülök, hogy népszerűsödik a blogom. A Heller készletek bemutatásának apropóján a makett.org fórumról egy kedves makettező kolléga eljuttatta hozzám kész munkáit 1-1 rövid leírással megspékelve. Ezúton is nagyon köszönöm és most közzé is teszemaz elsőt:


Ezt volt a negydik rally autóm, itt már egy kicsit jobban felbátorodtam átalakítások és feljavítások teületén. Az előző három autón szerzett tapasztalataimat ezen a gépen próbáltam meg kamatoztatni. Sok mindent módosítottam és kicseréltem az autón, és még egy nem igazán a Heller 206-oshoz való maratást is felhasználtam hozzá.
- Makett: maga az alapmakett szokásos Heller WRC, hajtáslánc és futómű felfüggesztések nélkül, de a murvás gumik a betonosokkal ellentétben jó méretűek és használhatók. Az autón nagyobb hiba nincs, inkább csak sok apró részletet kell rajta finomítani, kidolgozni, vagy ezek felett elsiklunk és kevés munkával kapunk egy viszonylag szép Peugeot 206-os rally autót.
- Építés: Körülbelül 30-40 átalakítás/saját alkatrész került a makettbe, valamint a maratás nagyrésze. Ezért ezzel nem szeretnék senkit untatni, meg amúgysem olvasnátok végig.:-)
- Festés: a matricák tartalamazzák a teljes dekort, ezért a festés rendkívül egyszerű, csak ezüst színűre kell lefújni a karosszériát és kész is, lehet matricázni.

Összeségében egy jókis makett, én szerettem dolgozgatni rajta, ennek következtében a sok átalakítás ellenére viszonylag gyorsan el is készült. Az egyszerű festés miatt kezdőknek ajánlott készlet.

Szilvai Tibor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése