2011. május 5., csütörtök

Jaguar A 1/72 HELLER

Ez a gép az egyik kedvencem. Leginkább a formája ragadott meg. De még sohasem építettem meg. Elérkezettnek láttam az időt belefogni, de ez mér kb 2 hónapja történt. Mivel a dobozt kibontva elszörnyülködtem a pocsék látványtól, A heller régi készlete nemhogy nemszép de egyenesen csúnya kidolgozású. Randa felületek elnagyolt alkatrészek, a pilótafülkébe csak egy valami székszerűség van, na jó a pilóta nem is rossz. De ez nem volt elég a lelkierőmnek és félre tettem. Aztán most elővettem és belekarcoltam a panelvonalakat és némi szegecselést, jó lesz ezen gyakorolni. Az alkatrészek meglepetésemre egész jól passzolnak, ez legalább pozitívum!
Szóval most a panelezést és majd a festés egy számomra új formáját fogom ezen a gépen gyakorolni. Aztán majd egy 48 as méretűt összepattintok a gyűjteménybe ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése