2011. május 3., kedd

UH-34J HSS-1 French Navy Italeri 1/72

Haladtam ma is, a két baloldali ablak felett, kapaszkodók vannak az igazi gépen, ezt a maketten csak két nyúlvány szimbolizálja. Levágtam és drótot raktam a helyére, így látványosabb lett. A francia gépen az első ablak alatt két "merevítő" szerűség látható így azokat tejfölös pohár darabból pótoltam. A pilótafülkébe drótokat és biztonsági öveket tettem, mindent fémből. A deszant teret kábelekkel fogom feltúrbózni, bár nem volt szándékomban eddig.
Az eredeti képen is látszik, hogy a motor szellőző ezen a típuson mindkét oldalon elvan fedve. Ezt így fogom elkészíteni magam is. Holnap a belsőtér felső -gyárilag hiányzó részét szeretném befejezni és az egész cuccot beépíteni a törzs bal felébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése