2011. május 14., szombat

Jaguar A 1/72 HELLER elkészült

 Nem mondom, hogy gyorsan megépítettem,  de hát ez nem egy egyszerű makett. És a magam dolgát is csak megnehezítettem azzal, hogy gyakoroltam rajta a panelezést. Ahelyett hogy gyorsan összedobtam volna ;)  A festést a dobozban található útmutató alapján és a dobozban talált festékekkel készítettem el, végülis elég mutatós lett de sajnos a matricák gyatra minősége láthatóan rontott az összhatáson. Az elcsúszott színek nagyon zavaróak tudnak lenni, persze kezdő építőket ez nemfog zavarni de azért örülök, hogy már nem gyártják ezt a kitet. Végülis már 2011-et írunk...

 Tegnap kibontotta megy Mirage F1 készletet a Hellertől és bár a felülete ezen sincs vésett panelezés, de az öntés és a matricák minősége is kalsszisokal jobb! Összefogom építeni és majd meglátjátok :)
Visszatérve a Jaguárra, nem az a baráti készlet amit bárkinek nyugodt szívvel ajánlanék. De mint mondtam már nem gyártják, aki szeretné vegye meg és hajrá, én neki fogok szurkolni!
Ez e készlet 5/3 eredményt ért el

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése