2011. május 10., kedd

DUCATI Desmosedici 2003 Heller 1/12 95%

Azért csak 95 mert még a pilótát meg kell csinálnom. Mindenesetre legalább már a motort komplettíroztam. Elég régen leraktam, mert a matricáit túl merevnek találtam és féltem, hogy csak elrontom az egészet vele. És akkor eszembe jutott, hogy valamikor 15 éve meleg vízzel áztattam a matrica papírját és gondoltam kipróbálom most is. Nem volt felesleges, szinte tökéletesen simultak a meleg hatására! Azért némi lazítófolyadékra szükség volt de minden esetre jó lett az eredmény. A dobozban fellelhető piros szín könnyen fújható mint minden HUMBROL termék és az árnyalatra sem panaszkodhatom. Fényes lakkozás azonban most is elengedhetetlen. Illesztési gondok azért voltak, de egyiksem vészes. A nyereg alatt kifutó kipufogócsöveket jelentősen le kelett csonkítani, hogy beférjen a helyére a cső, de ez nem látszik kívülről. 

A képeken is látszik a legnagyobb hiba amit elkövettem: A tank alatti fekete sávot sikerült tönkretenni egy lakkréteggel ami felrepesztette. Szerencsére ez majd a pilóta térde mögé kerül így nem fog látszani. Jól fog mutatni rajta, remélem sikerül a bőrruha színét eltalálnom. Kerestem róla képet (mármint a kész makettről) a neten de használhatót nem találtam. Csak figura nélkül építik meg már aki nem fél a sok munkától, hiszen ez nem a csúcsminőségű cuppanós Tamiya készlet :D 
Az ára 4.500ft körül van megadva. Szerintem tökéletesen megéri, azoknak akiket érdekel a versenyomotrozás! Részemről 5/4 az értéke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése